Re: Jaki maly dupleks cz.b. ?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 00:25:43 MET

Użytkownik " 666" <j666@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hnjj88$8q8$1@inews.gazeta.pl...
> Piszesz enigmatycznymi epitetami.

Piszę tak, bo sytuacja jest mało konkretna. Obsługa plików przez sieć jest
zestandaryzowana, w wypadku drukarek takiego standardu uniwersalnego dla
wszystkich nie ma. Może być wszystko Ok, równie dobrze może nie działać.

> Jedyny znany mi kłopot z Synology po podłączeniu drukarki przez USB to
> komunikaty o braku jakichś tam dll przy próbie instalacji na w2k, bo na xp
> śmiga.

Instalacja jest jednym miejscem gdzie mogą wystąpić problemy, a eksploatacja
drugim.

> Też z łezką rozrzewnienia wspominam routery z gniazdem równoległym i
> drukarki
> ze złączem równoległym, ba mam jedno i drugie, choć cięzko mi sobie
> wyobrazić
> taki kabel drukarkowy długości 5 metrów, co czasem się przydaje.

Masz szczęście, ze trafiłeś na działąjącą parę.