Re: Solidna i cicha obudowa ATX - jaka?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 00:20:30 MET

"Santana" <santana@interia.pl> wrote:
> http://www.nokaut.pl/obudowy-komputerowe/obudowa-cooler-master-cavalier-3.html

Stylistyka mi totalnie nie leży. Może dlatego, że lata temu ideałem był dla
mnie Antec P180, pewnie też dlatego tak podoba mi się ta Fractal Design,
którą zlinkowałem. Znalazłem recenzję na pclabie i dobrze to wyszło. :-)
W ogóle ciężko o duży wybór, jak się szuka budy z drzwiczkami...

> Mam od kilku lat i 100% zadowolenia. Tylko te przyciski na dole ;) Powiedz
> szczerze ile razy dziennie używasz przycisków na obudowie? :)

Power - raz na kilka/naście/ dni, resetu nigdy. :D

Pozdrawiam
.Peeter