Re: Jaki maly dupleks cz.b. ?

Autor: 666 <j666_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 22:08:24 MET

Piszesz enigmatycznymi epitetami.
Jedyny znany mi kłopot z Synology po podłączeniu drukarki przez USB to
komunikaty o braku jakichś tam dll przy próbie instalacji na w2k, bo na xp
śmiga.
Też z łezką rozrzewnienia wspominam routery z gniazdem równoległym i drukarki
ze złączem równoległym, ba mam jedno i drugie, choć cięzko mi sobie wyobrazić
taki kabel drukarkowy długości 5 metrów, co czasem się przydaje.
Jasne, że UTP może mieć i 105 metrów ;-)

-----