Re: Odtwarzacz mp3 ze zmianą szybkości odtwarzania ?

Autor: Andrzej <1a2s3d_at_4f5g6h.pl>
Data: Sat 13 Mar 2010 - 15:46:14 MET

> Mam taki najzwyklejszy/najtańszy 1GB. Regulacja prędkości odtwarzania -7 - 0 - +7
> czyli w sumie 14 stopniowa :-) Używałem go jako dyktafonu.
> Być może to jest popularna funkcja, lecz nieczęsto używana.
> Nazwy odtwarzacza nie znam - to popularny "chińczyk"- coś w tym stylu:
> http://www.bodyshop.mpower.pl/mp3/m04/5.jpg
> jedynie wersja softu - 2005/11/09 3.5.32.0000
> Jeżeli interesują Cię szczegóły - pytaj.

Ta ilość stopni jest imponująca. Wspomniałeś, że używasz go jako dyktafonu.
Gdybyś nagrał jakiś tekst i odtwarzał go z różną szybkością (szczególnie
szybciej) to będzie to brzmiało tak, jakbyś mówił szybciej lub wolniej, czy będzie
to raczej brzmiało sztucznie?

Mam odtwarzacz firmy Pentagram, ale niestety tej funkcji nie ma. Przynajmniej
nie ma jej w opisie, a nie mam pomysłu co spróbować, żeby to sprawdzić.
Nie wiem czy ewentualnie zmiana firmware'u by tu pomogła.

Pozdrawiam
Andrzej