Re: Odtwarzacz mp3 ze zmianą szybkości odtwarzania ?

Autor: Hals <urlopikCIACHAJ_at_vp.pl>
Data: Sat 13 Mar 2010 - 15:07:42 MET

> Szukam odtwarzacza mp3, w którym można zwiększać
> i zmniejszać szybkość odtwarzania utworów.
> Dobrze by było, gdyby te zmiany były wielostopniowe,
> to znaczy: mała zmiana szybkości, większa zmiana
> i największa.

Mam taki najzwyklejszy/najtańszy 1GB. Regulacja prędkości odtwarzania -7 -
0 - +7
czyli w sumie 14 stopniowa :-) Używałem go jako dyktafonu.
Być może to jest popularna funkcja, lecz nieczęsto używana.
Nazwy odtwarzacza nie znam - to popularny "chińczyk"- coś w tym stylu:
http://www.bodyshop.mpower.pl/mp3/m04/5.jpg
jedynie wersja softu - 2005/11/09 3.5.32.0000
Jeżeli interesują Cię szczegóły - pytaj.

Pozdr. Hals.