Re: Odtwarzacz mp3 ze zmianą szybkości odtwarzania ?

Autor: grzenio <grzenioxxx_at_gazeta.pl_spamowi_nie>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 12:17:29 MET

W dniu 2010-03-13 15:46, Andrzej pisze:

> Mam odtwarzacz firmy Pentagram, ale niestety tej funkcji nie ma.

Pentagram, który na pewno ma tę funkcję to PENTAGRAM Vanquish R SKIT P 5102.

> Przynajmniej
> nie ma jej w opisie, a nie mam pomysłu co spróbować, żeby to sprawdzić.

jeśli odtwarzacz miałby tę funkcję, to podczas odtwarzania pliku mp3 w
menu muzyka powinno być coś na kształt Tempo albo Speed

> Nie wiem czy ewentualnie zmiana firmware'u by tu pomogła.

nie sądzę, że zmiana firmware pomoże.

Rozejrzyj się za odtwarzaczami Samsunga Q1/Q2, S3/S5, R1 w zależności od
zasobności Twojego portfela. Możesz też poszukać czegoś w ofercie
iRivera i chyba Cowona, któreś iPody też mają tę funkcję.

--
grzenio