Re: Jaka plyta, proc, pamieci i grafa, by w Battlefield BC2 pograc na srednich?

Autor: Harry <multiserwis.gdansk_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 23:03:49 MET

> Battlefield BC2 fajne jest juz gralem :)

No tu nie pomogłeś :-) Chciałem z 2-3 tygodnie wstrzymać się z modernizacją, ale
chyba aż tyle nie wytrzymam...

Zasilacz mam półroczny, Modecom 400W lub 450W - żadna rewelacja. Jak wszystko
złożę, to podliczę, czy wyrobi. Moje wstępne plany to płyta ASUS serii P5Q i
grafika Radeon 4850 lub 4870 - oczywiście używki. Do tego jakiś procek i z 3GB
pamięci, bo dla mojej Windy XP HE więcej nie ma sensu. Dobry wybór, czy uderzać
w innym kierunku? NVidia? Może płyta z innym rodzajem gniazda pod procek?

- Harry