Re: Jaka plyta, proc, pamieci i grafa, by w Battlefield BC2 pograc na srednich?

Autor: mbuniek <mbuniek_wytnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 19:46:33 MET

> Chyba wolałbym kupić używane podzespoły, może na Allegro. Nie chcę brać
> sprzętu
> ze sklepu, którego wartość już w chwili wyjścia za drzwi spada o połowę.
> Na modernizację, czyli zakup płyty, procka, grafy i pamiątek chciałbym
> wydać 1 -1.2k. Podejrzewam, że pogram sobie w 2-3 tytuły i znowu komp
> wróci do swoich starych zajęć typu przeglądanie www, nagrywanie z karty
> TV, prosta obróbka zdjęć, filmy, itp.

Toc to kupa kasy ostatnio za 980 pln kupilem plyte asus z zintegrowana grafa
ale i wolnym slotem PCI-x 16x + cpu Dualcore E6500 2.93 Ghz + 1 x 2 GB ddr3
1333(celowo jak sie klient odkuje to dokupi kolejna kosc 2 sloty na ram) +
500 gb dysku
odejmujac dysk ktorego nie potrzebujesz okolo 200 pln dodajac to co zostalo
z kasy o ktorej piszesz mamy 400 pln na grafe a to bedzie juz cos fajnego a
w uzywkach jeszcze lepsze.
Osobiscie mam Dualcore 2.8 E6300 wykrecony do 3,7 Ghz lata az milo :) do
tego GF260-216 da sie grac w 1680x1050 wzasadzie we wszystko w gornych
ustawieniach grafiki :)
Sprawdz zasilacz pod wzgledem mocy

Dodatkowo polecam nowe graty, nie kupujesz tego na 2 miesiace te przykladowe
graty maga pracowac z naprawde szybkimi procami i jeszcze na 3 - 4 lata przy
lekkich doinwestowaniach stykna

Battlefield BC2 fajne jest juz gralem :)

Buniek