Re: Jaka plyta, proc, pamieci i grafa, by w Battlefield BC2 pograc na srednich?

Autor: maX <aver_at_wywaltointeria.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 01:23:53 MET

Użytkownik "Harry" <multiserwis.gdansk@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hn0sr6$mg4$1@news.task.gda.pl...
> Więc jeśli da radę coś dopasować pod ten system, to byłoby super!

Na twoją płyte wejdą tylko procesory K7, a one miały tylko SSE. A
współczesne gry wymagają z reguły SSE2, a już zaczeły się pojawiać pierwsze
gry wymagające SSE3 (np. Just Cause 2).
Pozatym najlepzy procesor do twoje płyty (A3200+) jest dużo wolniejszy niż
najtańszy low-endowy CPU w sklepach (jednordzeniowy Sempron 2700MHz)
A chyba każda aktualna płyta główna jest jeszcze kompatybilna z Widows XP.

> Preferowana płyta główna z jednym złączem IDE, bo mój dysk Seagate 80GB na
> ATA-133 w zupełności wystarcza, nagrywarka DVD też. Złącza PCI ze dwa się
> przydadzą, dla dźwiękówki i karty TV.

To standard nawet w najtańszych mobaskach.

> Odpaliłem na mojej konfiguracji, ale po napisach rozpoczynających nową
> kampanię gra wychodzi do pulpitu. Nie wiem - może dołożenie z 2GB pamięci
> starczy? A może trzeba koniecznie mieć dwa rdzenie, więcej ramu na
> pokładzie płyty i grafy?

Grafa napewno, teoretycznie można dostac na AGP nowe Radeony 4650.
Może jakbyś wykrecił CPU na 5GHz, a grze wystarczyło SSE, to może dałoby
sie pograć przy 15-20fps. Ale ponieważ więcej jak 2200-2400 MHz nie
wyciśniesz to wymiana płyty jest niezbędna. A i może zasilacza.