Re: Jaka plyta, proc, pamieci i grafa, by w Battlefield BC2 pograc na srednich?

Autor: Harry <multiserwis.gdansk_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 01:52:59 MET

> Ile masz kasy bedzie latwiej sie poruszac, moze lepiej cos slabszego nowego z
> mozliwosciami rozbudowy niz walka z kolejnym zamknietym trupem.

Chyba wolałbym kupić używane podzespoły, może na Allegro. Nie chcę brać sprzętu
ze sklepu, którego wartość już w chwili wyjścia za drzwi spada o połowę. Na
modernizację, czyli zakup płyty, procka, grafy i pamiątek chciałbym wydać
1 -1.2k. Podejrzewam, że pogram sobie w 2-3 tytuły i znowu komp wróci do swoich
starych zajęć typu przeglądanie www, nagrywanie z karty TV, prosta obróbka
zdjęć, filmy, itp.

Dzięki,

- Harry