Karta AGP do starszego kompa do prac 2D z TV-OUT

Autor: wwwojtek1 <wojciech.hauschild_at_gmail.com>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 10:16:06 MET

Witam.
Jest taki zabytkowy komputer:
Procek: Pentium4 1.8A
Pamięć: 768MB DDR 333
Płyta: JetWay P4X400DBZ
Zasilacz: ModeCom MC-350W
System: WinXP Pro PL SP2

Reszta w danej chwili nieistotna.
Padła tam karta graficzna i trzeba ją wymienić. Istotna jest jakość
obrazu w 2D na monitorze CRT i na TV. Komp służy do nieskomplikowanego
montażu folderów reklamowych i prezentacji ich na ekranie TV (biuro
turystyczne) oraz do www, office, księgowość, mailing. Podłączenie do
TV jest przez S-Video.

Płyta główna wg instrukcji obsługuje karty AGP x2/x4.Znalazłem za
śmieszne pieniądze kartę ATi XPERT2000 Pro 32MB AGP i chciałbym ja
zamontować, tylko nie wiem, jaki rodzaj AGP posiada. Czy w ogóle warto
takie coś kupować?
Czy może lepiej wziąć pierwszą lepszą Riva TNT M64 lub Radeon 7000VE z
wyjściem TV?