Re: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 10:33:09 MET

marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
> Walnij konkretem - czego Ci brakuje?

Ja np chcialem korzystac z linuksa, ale okazalo sie, ze np. podglad
internetowy przedszkola synka opiera sie na jakis activex i koniec - jak moze
pomoc tutaj linuks? musi byc windows i w dodatku tylko na ie udaje mi sie to
uruchomic.

Podobnie bylo na komputerze rodzicow - mialo byc ubntu, bo niby tylko
internet, poczta, a tutaj znow cos nie dzialalo (juz zapomnialem co, bo to
bylo 2 lata temu) i zostal xp