Re: Karta AGP do starszego kompa do prac 2D z TV-OUT

Autor: Maru <maru_at_nospam.pl>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 12:00:33 MET

W dniu 09.03.2010 10:16, wwwojtek1 pisze:
> ATi XPERT2000 Pro

Tutaj masz wszystkie dane, wygląda na to, że pracuje na taktowaniach AGP
x2 / x4. Poza tym, fizycznie port AGP jest jeden rodzaj, różni się tylko
prędkością taktowania, tak więc nawet karta z taktowaniem x8 pójdzie,
ale oczywiście nie na pełnych możliwościach.
http://ati.amd.com/uk/products/rage128pro/xpert2000pro/index.html

Ja mam kartę ASUS Radeon 9550 na zbyciu, 128 MB, TV-OUT, wyjście VGA+DVI,
http://asus.com.pl/product.aspx?P_ID=E4Z2uzY2rn9AwFml&content=specifications
z tą różnicą, że z chłodzeniem aktywnym (z wentylatorkiem).