Re: Długotrwałe przechowywanie danych

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 15:25:24 MET

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
news:hn2q4m$4bt$1@news.interia.pl...

> No ale pula tego spada.

Pula osob potrzebujacych dyskietki z Win98 tez spada dosc szybko.

> No na razie. No i już wchodzisz w magiczne działania, niekoniecznie
> dostępne dla ZU. A jesteśmy na etapie zmian. A za 10 lat co będzie?

A po co ZU bootowanie DOSa na jakiejs antycznej maszynie?

> Mi to w tej chwili nie jest potrzebne. Tylko już widzę świat za 40 lat.
> To będzie sajgon.

ZUS to moze nie najlepszy przyklad dbania o takie rzeczy, ale juz wyzej
Tobie odpisalem. Ale chyba nie sadzisz, ze powazne instytucje opierajace
swoje istnienie na dostepie do archiwalnych danych, placa "panu Mietkowi od
komputerow" za to ze trzyma w szufladzie klucze do piwnicy zawalonej tasmami
perforowanymi?

Pozdrawiam
Kamil