Re: Długotrwałe przechowywanie danych

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 13:14:26 MET

W dniu 2010-03-08 15:25, kamil pisze:
> "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
> Pula osob potrzebujacych dyskietki z Win98 tez spada dosc szybko.

Ale była mowa o archiwizowaniu danych na przyszłość. Więc za 20 lat może
się okazać dość dziwnie. Nie mówię, że u każdego w domu, ale że właśnie
sporo danych pójdzie w pizdu.

> A po co ZU bootowanie DOSa na jakiejs antycznej maszynie?

Żeby dostać się do ważnych danych. W końcu pytanie było o długotrwałem
przechowywanie danych.

> ZUS to moze nie najlepszy przyklad dbania o takie rzeczy, ale juz wyzej
> Tobie odpisalem. Ale chyba nie sadzisz, ze powazne instytucje opierajace
> swoje istnienie na dostepie do archiwalnych danych, placa "panu Mietkowi
> od komputerow" za to ze trzyma w szufladzie klucze do piwnicy zawalonej
> tasmami perforowanymi?

Nie wiem za co płacą, ale zwracam uwagę na ten aspekt problemu.

--
Przemysław Adam Śmiejek