Re: Czy to prawda co pisza w Wikipedii o Starterze?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 13:44:50 MET

W dniu 2010-03-08 13:15, marfi pisze:
> Ciekawostka: Na gry pozwalam sobie tylko pod Linuksem - Windows to
> roboczy muł a nie zabawka :)

No mi się nie udało odpalić moich gier pod Wine. Albo jak działały to
częściowo i mułowato.

> Co to jest "NK"? Nie jestem niewolnikiem więc nie wiem.

Taki portal dla niedorozwiniętych umysłowo. Pokazują tam zdjęcia swoich
dzieci (osobniki starsze) albo swoich cycków/brzuszków (osobniki
gimnazjalne). Z racji zawodu widuję to na ekranach userów od lat 5 do 105.

--
Przemysław Adam Śmiejek