Re: tani zasilacz

Autor: Dawid <maniera_at_neostada.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 10:14:59 MET

Wiesław pisze:

> pin. Heca może zacząć się wtedy, gdy prąd przekroczy dopuszczalne wartości.
> Nie ma wtedy znaczenia, czy jest przejściówka, czy jej nie ma.
> Tutaj również zaczynają się opisane procesy: duża oporność styku powoduje
> jego wygrzewanie, a co się z tym wiąże - straty mocy. Nie powinno jednak
> wiązać się to z napięciem, bo stabilizator nie pozwoli na jego zmianę.
>
> Dawidowi natomiast, nic mądrzejszego nie udało się chyba jeszcze napisać :)

Bardzo dobrze to wytłumaczyłeś, i o to chodzi.
Sugerowałem tylko, że podany wzór nie dotyczy strat. Nie wiem co widzisz
w tym głupiego.Nie rozpisuję się o potrzebie większej ilości wtyczek na
płycie, kartach grafiki, bo wiadomo po co są.Większe zapotrzebowanie na
prąd wymusza takie rozwiązania,tyle na temat.
Pozdrawiam

Ps. Jeżeli w ten sposób musisz się dowartościowywać,
     to żal mi twojej osoby.