Re: Linux? do Lifebooka S6120

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 08:55:24 MET

W dniu 2010-03-06 04:48, Tomek Wojciechowski pisze:
> Hehe. Za windowsa 5 zł bym nie dał. Zresztą uważam, że z linuxem nie
> będzie żadnych kłopotów. Wystarczy stabilnych pakietów się trzymać,
> skonfigurować sobie system i zapomnieć.

Buhahahahaha.... Powiedz to np. mojemu Lenovo, do którego nie udało się
znaleźć nawet za kasę kogoś, kto go zmusi do działania z KDE.

> Osobiście jakieś 10 lat jadę na pingwinku i nie pamiętam kiedy ostatni
> szwindows poleciał z mojego komputera.

I może dlatego nie wiesz jakie możliwości daje windows.

> Warunek dobrego administrowania to znajomość poleceń. Jeśli zostanie
> spełniony to z każdego problemu można się wykaraskać.

Jak jesteÅ› zaawansowanym gikiem i masz akurat multum czasu na czytanie
ton dokumentacji i próby haczenia systemu.

Używałem linuksów przez 5 lat bo byłem młody-gniewny, ale teraz
poszedłem za radą Kofty i wróciłem do Windowsa. I nagle moje problemy
przestały istnieć. Wszystko jest lepsze od linuksa na desktopie. Nawet
MacOS.

--
Przemysław Adam Śmiejek