Re: Linux? do Lifebooka S6120

Autor: Tomek Wojciechowski <wojciet_at_vp.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 04:48:00 MET

Piotrek pisze:
> Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości
>
> ..jak chcesz miec problemy to instaluj linuxa, zawsze będziesz cos
> musiał poprawiac i doinstalowywać, jeżeli nigdy nie pracowałes na
> linuxie to nie polecam bo będa kłopoty.
> Zdecydowanie najlepiej wspartym systemem jest Open Suse.
>
> ale mimio wszystko jednak radz Ci Windowsa xp, na allegro kupisz obecnie
> w granicach 100 zł .

Hehe. Za windowsa 5 zł bym nie dał. Zresztą uważam, że z linuxem nie
będzie żadnych kłopotów. Wystarczy stabilnych pakietów się trzymać,
skonfigurować sobie system i zapomnieć.
Wiadomo przesiadka na inny system musi wymagać czasu, tym bardziej jeśli
ktoś nie miał do czynienia z konsolą.
Osobiście jakieś 10 lat jadę na pingwinku i nie pamiętam kiedy ostatni
szwindows poleciał z mojego komputera.
Warunek dobrego administrowania to znajomość poleceń. Jeśli zostanie
spełniony to z każdego problemu można się wykaraskać. Na przykład, żeby
configa xservera podmienić kiedy Xy nie startują.