Re: jak się zachowa netbook podłączony do monitora fullHD?

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 21:29:27 MET

W dniu 2010-03-05 21:26, Sergiusz Rozanski pisze:
> To do zwykłego filmu w rodziałce z dvd nie potrzebujesz fullhd, z resztą
> skaler TV sobie bez problemu poradzi. Karta 945 jest elestyczna i pozwala
> na rózne rozdzielczości mniejsze od natywnej z zachowaniem aspektu 16:9
> więc bez problemu możesz zmniejszyć rodziałkę na potrzeby odtwarzania
> materiału PAL.

No ale będzie to grało z telewizorem? Bo chodzi o to, że prowadzę
zajęcia, na których odpalam prezentacje z PDFów oraz filmiki różne
(flesze zassane z YT, asfy skąsik, avi (divx/xvid) i inne).

> Będą rwały bo skaler w 945 nie ma takiej szybkiej pamięci, ale jw napisałem
> możesz na _takie_ potrzeby użyć skalera TV.

Tzn?

> bez problemu.
> Mam tv 1366x768 i 1920x1080, podpinam eeepc bez problemu pod oba, do
> pulpitu i aplikacji bez problemu wystarcza, z filmami:
> PAL - użyć skaler TV
> 720p - część z mniejszym bitrate idzie, lepsze - nie
> 1080p - zapomnij.

Czyli co, mogę kupić ten model:
http://www.sklep.mat-net.com.pl/index.php?products=product&prod_id=397
i nada się do prowadzenia zajęć z użyciem PDFów oraz VLC odtwarzającego
filmy małej rozdzielczości, ale na cały ekran?

--
Przemysław Adam Śmiejek