Re: Jaki laser kolor do domu?

Autor: PrzemekM <pma110_at_wp.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 22:39:14 MET

On 2010-03-04 22:25, Pszemol wrote:
> "Irokez" <nie.mam@email.pl> wrote in message

A ja chcę laser. I o to pytam :)

Ale ja rzadko drukuję 1-2 strony. Raczej więcej na raz.

No właśnie, sieć MUSI BYĆ.

> Byle jaka plujka nawet z tych ekonomicznych drukować będzie
> szybciej niż 16 stron na minutę w kolorze...
> Dla przykładu - Epson R280 czytam ze specyfikacji "up to 38ppm".
> Dlatego z tą szybkoscią to trzeba porównywać dzisiejsze plujki
> a nie HP DeskJet 550 sprzed 15 lat :-)

Mam Epsona R285. Do zdjęć. Nawet fajne wychodzą. Ale drogo...

> Dlatego generalnie zakupu lasera używki do domu nie polecałbym wcale.

A ja od prawie zawsze używałem używanej (jak to inaczej napisać ;) HP5 i
jest super. Poza tym trzeba kupować z głową w zimnej wodzie. Wtedy nie
jest źle :)

*Więc proszę o porady w kwestii kolorowego lasera:) Na chwilę obecną
zastanawiam się nad HP 3700, Hp 2600, OKI 5650. Ze wskazaniem na tą
pierwszą.*

--
Przemek