Re: Jaki laser kolor do domu?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 22:25:45 MET

"Irokez" <nie.mam@email.pl> wrote in message
news:hmp7fb$qa$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości

> Też bym wolał przy takich przebiegach plujkę

> ale on chce drukarkę z duplexem, siecią, a takie to raczej już
> 1-przebiegowe
> Z tanich z siecią to wspomniany Xerox 6125, 6130 (16str/min) czy Brother
> HL-4040cn (ma podajnik ręczny na 50 kartek, 20str/min, toner na 5000str)
> Z duplexem więcej kasy. Albo uzywka.

Byle jaka plujka nawet z tych ekonomicznych drukować będzie
szybciej niż 16 stron na minutę w kolorze...
Dla przykładu - Epson R280 czytam ze specyfikacji "up to 38ppm".
Dlatego z tą szybkoscią to trzeba porównywać dzisiejsze plujki
a nie HP DeskJet 550 sprzed 15 lat :-)

> Bez przesady, niecałe 20 sekund czekam na 1-szą kartke.

Za 20 sekund czekania w plujce wydrukujesz już 10 stron... :-)
Takie 20 sekund potrafi się bardzo dłużyć, uwierz mi.
A często proces nagrzewania, autotestowania się drukarki
jest dużo dłuższy, zwłaszcza jak kupi używaną sprzed 5-6 lat.

> U mnie 6125 idzie spać po ustawionym czasie (dałem 20min)

> Ale jak na dom jednorazowy zakup tonerów trochę boli, Do Brothera lepiej
> dostepne ale niech popatrzy ceny Image Unit czy Fuser to jak sie skończy
> chyba lepiej kupić nową.

Dlatego generalnie zakupu lasera używki do domu nie polecałbym wcale.