Re: Jaki laser kolor do domu?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 17:02:32 MET

Użytkownik "PrzemekM" <pma110@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hmo6pg$8j0$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Wybieram kolorowy laser do użytku w domu. Nie będę na nim drukował zdjęć
> itp. Lubię czytać z papieru więc jakieś dokumenty itd.

i od czasu do czasu drukuję?.. Tylko to zadecydowało o laserze u mnie, bo
nowo zakupione tusze po wydrukowaniu paru dokumentów nie nadają się
kompletnie do uzycia nastepnym razem gdy zapragnę drukować. W ten oto sposób
wywaliłem w śmietnik HP DJ895Cxi razem z nowiutkim tuszem czarnym 40ml i
nowiutkim zaschnietym tuszem kolor 38ml zdaje się - tusze za ponad 3 stówki.
Stop atramentom u mnie.

> Założenia dodatkowe:
> 1. Używana (< 1000zł) lub nowa (< 2000zł).

Kupiłem nowego Xeroxa Phaser 6125 w Anglii za 140 funtów, bo: a) w Polsce
100% drozszy, b) wyczytałem że wersja na Polske obsługuję tylko tonery na
Polskę droższe o ponad 2 stówki. Zastanawiałem się też nad
 Brother HL-4040cn ale w międzyczasie podrożał. Tonery tez drożej przy takim
ja ja uzywaniu.
> 2. Dostępne zamienniki materiałów w rozsądnych cenach.

Są zamienniki na aledrogo, nie współpracujące niby z wersją sprzedającą w
Polsce. Ale dla mnie nie problem, kupuje proszek i robie dosypkę taniej.

> 3. Sieć!!!

Ma

> 4. Bardzo mile widziany duplex.

niestety

> 5. Nie rozwali mi półki, na której ją postawię :) Nie chcę monstrum 50kg.

niecałe 20kg

> Nie piszę o trwałości itp. bo to wiadomo, nikt nie chce czegoś co mu się
> zaraz zepsuje.

Za krótko mam aby pisać

> Pozdrawiam i proszę bardzo proszę o porady i doświadczenia własne.

Bardzo ładne wydruki, nawet obrazki wychodza jak dla mnie super.
Szybka, to też było dla mnie atutem jej, bo większość ma 4 strony/min.
Ma małe pojemniki na toner (2000 stron czarny/1000 kolor) więc jak sporo
drukujesz to lepiej coś jednak większego, ale będzie drożej.
Kumpel kupił uzywanego Phasera 6250, no ale to jest już bydle, we dwóch to
targaliśmy. Typowy sprzęt do biura, szybki, pojemne tonery. Ja sie nie
zdecydowałem do domu bo wielkie.

Pozdrawiam.

--
Irokez