Re: Jaki laser kolor do domu?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 22:07:53 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:hmoh4n.93c.0@poczta.onet.pl...

> Przy takich ilościach wyjdzie Ci dużo drożej laser niż plujka,
> ale z tego co piszesz - koszt ma drugoplanowe znaczenie.

Też bym wolał przy takich przebiegach plujkę

> Szybkość drukarki laserowej w domu jest bardzo dyskusyjna...
> Faktem jest że druga i następne kartki wyjdą z niej szybciej
> niż z typowej plujki, choć niekoniecznie z *kolorowego* lasera
> który drukuje kolor w trzech przebiegach... to jednak na pierwszą

ale on chce drukarkę z duplexem, siecią, a takie to raczej już 1-przebiegowe
Z tanich z siecią to wspomniany Xerox 6125, 6130 (16str/min) czy Brother
HL-4040cn (ma podajnik ręczny na 50 kartek, 20str/min, toner na 5000str)
Z duplexem więcej kasy. Albo uzywka.

> kartkę czekasz bardzo długo bo się drukarka rozgrzać musi jak
> stary telewizor lampowy...

Bez przesady, niecałe 20 sekund czekam na 1-szą kartke.

> W biurze, gdy co chwile ktoś coś drukuje i drukarka nigdy
> nie idzie spać to co innego, ale w domu - mnie by szlag trafił.

U mnie 6125 idzie spać po ustawionym czasie (dałem 20min)

> Dzisiejsze plujki są bardzo szybkie i Epsonki nawet mają
> tusze które się pod wpływem wilgoci nie zamazują...
> No ale wydruk z lasera zwykle lepiej wygląda...

Ale jak na dom jednorazowy zakup tonerów trochę boli, Do Brothera lepiej
dostepne ale niech popatrzy ceny Image Unit czy Fuser to jak sie skończy
chyba lepiej kupić nową.

Do tej pory miałem tak: czarno-białe wydruki HP LJ 6P (jakieś 50
kartek/mieś) i atrament do koloru pare razy w roku, najpierw HP DJ930C ale
tusze pozasychały i zawaliły/zepsuły miejsce gdzie parkują, potem DJ895Cxi
ale tusze zaschły oryginalne po dłuższej znowu przerwie i nówki funkiel
oryginały z woreczka ale rok przeterminowane też. Dalej co zrobiłem juz
wspomniałem :)
Przy 500 stronach na miesiąc i w kolorze miałbym świetnie działającą DJ930C
dalej.

Pozdro

--
Irokez