Re: Jaki laser kolor do domu?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 21:46:46 MET

"PrzemekM" <pma110@wp.pl> wrote in message
news:hmp3m4$jof$1@inews.gazeta.pl...

> 100-500

Przy takich ilościach wyjdzie Ci dużo drożej laser niż plujka,
ale z tego co piszesz - koszt ma drugoplanowe znaczenie.

> Szybkość, wygoda, przyzwyczajenie... Plujke mam do zdjęć.

Szybkość drukarki laserowej w domu jest bardzo dyskusyjna...
Faktem jest że druga i następne kartki wyjdą z niej szybciej
niż z typowej plujki, choć niekoniecznie z *kolorowego* lasera
który drukuje kolor w trzech przebiegach... to jednak na pierwszą
kartkę czekasz bardzo długo bo się drukarka rozgrzać musi jak
stary telewizor lampowy...
W biurze, gdy co chwile ktoś coś drukuje i drukarka nigdy
nie idzie spać to co innego, ale w domu - mnie by szlag trafił.

Dzisiejsze plujki są bardzo szybkie i Epsonki nawet mają
tusze które się pod wpływem wilgoci nie zamazują...
No ale wydruk z lasera zwykle lepiej wygląda...