Re: przetestowanie zasilacza

Autor: identifikator: 20040501 <NOSPAMtestowanije_at_go2.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 21:19:00 MET

> Ostatnio po 4 latach zaczął mi piszczeć Feel 350W. Rozkręciłem i okazało
> się, że ma spuchnięte 5 elektrolitów po stronie wtórnej. Wymieniłem i
> spokój.

to miałeś farta, ja niestety mam całą kupkę takich zasilaczy... rozkręciłem
jednego feela i jednego jakiejś innej firmy - kondziory wyglądają OK... nie
wiem, jak mi się kiedyś zechce to może wymienię bez wnikania i sprawdzę...
ale wydaje mi się, że to jednak nie kondziory... kiedyś miałem przypadek
ekstremalny, zawsze podczas bootowania restarty dysku... oddałem na
reklamację do modecoma - zrobili i teraz zasilacz działa już ze 3 lata bez
żadnych problemów... wniosek jest jeden w serwisach znają ten pewnie typowy
problem i sobie z nim radzą - tylko robią łachę i nie chcą nic powiedzieć.