Re: IPad

Autor: quent <xx_at_xx.com>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 14:58:02 MET

Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hmodon$r0i$1@news.onet.pl...
> Ani nie mieszkasz w kraju w ktorym ja mieszkam, ani nie zalezy Ci na tych
> funkcjach co mi. Wiec na pytanie "kiedy bedzie dostepny", powinienes nie
> odpowiadac jesli nie znasz odpowiedzi.
> Czy Tobie zalezy na flashu czy nie nie ma najmniejszego znaczenia dla
> mnie.

Coś taki agresywny?? Zdaje się, że to Ty zacząłeś ze mną dyskusję :-))
Ja odniosłem się tylko do, skądinad bardzo trafnego, porównania iPada do
kamienia... choć to akurat Rosetta Stone we własnej osobie, więc porównianie
jednak trochę nieuprawnione ;-)

Do Twojego pierwotnego pytania, mieszkańcu zagranicy, nawet nie miałem
zamiaru się odnosić.

Pozdr.
www.elipsa.info