Re: IPad

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 14:59:26 MET

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message
news:slrnhovev3.hvs.januszek@gimli.mierzwiak.com...

> To moze zaczniesz zadawac pytania na grupach odpowiednich do kraju, w
> ktorym mieszkasz i odpowiednich dla pytan, ktore Ciebie trapia?

Nie rozumiem tej agresji. Pytalem kiedy IPad bedzie dostepny a ktos mi
wmawia ze iTunes w PL nie dzilaja, ze nie ma flasha itd. A teraz Ty mnie
atakujesz ze pytam na polskiej grupie. Czy naprawde musicie pisac jesli nie
znacie odpowiedzi na proste pytanie " kiedy ten produkt bedzie dostepny?"

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: