Re: IPad

Autor: Iguan007 <iguan007_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 14:49:07 MET

"quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4b8fb950$1@news.home.net.pl...
> Użytkownik "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Przypominam, że w naszym kraju to wątpliwy ficzer.
> A ten iPad można zobaczyć na wskroś na stronach apple oraz czytając
> specyfikację i wyrobić sobie opinię.
> Myślisz, że jak go wezmę w ręce to nagle zacznie obsługiwać flash-a i
> jakimś cudem rozmnożą się inne podstawowe cechy, których nie posiada?

Ani nie mieszkasz w kraju w ktorym ja mieszkam, ani nie zalezy Ci na tych
funkcjach co mi. Wiec na pytanie "kiedy bedzie dostepny", powinienes nie
odpowiadac jesli nie znasz odpowiedzi.
Czy Tobie zalezy na flashu czy nie nie ma najmniejszego znaczenia dla mnie.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: