Jaki zasilacz wybrać?

Autor: Aster <bajbus37_at_tlen.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 01:48:58 MET

Witajcie!

Muszę zmienić zasilacz na przynajmniej 1000W i mam dwa upatrzone ale nie
mogę się zdecydować pierwszy to Antek TruePower Quattro 1000 posiada cztery
obwody 12V po 25A, drugi to Corsair CMPSU-1000HXEU - 1000W posiada
dwa obwody 12V po 40A, bogaty zestaw końcówek o dobrym profilu do upakowania
w obudowie, oba zasilacze są modularne. Czytałem parę recenzji, ale trudno
wyczuć,
który jest lepszy bo nie znalazłem testu gdzie występowały by oba.
Proszę Was jeśli znacie te zasilacze o konstruktywną odpowiedź. Z góry
dziękuję!

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37