Re: Jaki zasilacz wybrać?

Autor: Dawid <maniera_at_neostada.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 18:28:42 MET

Aster pisze:
> Witajcie!
>
> Muszę zmienić zasilacz na przynajmniej 1000W i mam dwa upatrzone ale nie
> mogę się zdecydować pierwszy to Antek TruePower Quattro 1000 posiada cztery
> obwody 12V po 25A, drugi to Corsair CMPSU-1000HXEU - 1000W posiada

Witam
Corsair jest b.dobry, ale jego obudowa podczas pracy robi się gorąca i
rozgrzewa pozostałe elementy komputera.Szukałem dlaczego i dostałem
odpowiedż- * tam gdzie cicho musi być gorąco*, coś w tym jest.
Antec jest dużo lepszym wyborem, jego moc wystarczy do wszystkiego.
Może i będzie głośniej, ale chłodniej w całej budzie.
Pozdrawiam