Re: Jaki zasilacz wybrać?

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Fri 05 Mar 2010 - 08:48:20 MET

> Muszę zmienić zasilacz na przynajmniej 1000W i mam dwa upatrzone ale nie
> mogę się zdecydować pierwszy to Antek TruePower Quattro 1000 posiada
> cztery
> obwody 12V po 25A, drugi to Corsair CMPSU-1000HXEU - 1000W posiada
> dwa obwody 12V po 40A, bogaty zestaw końcówek o dobrym profilu do
> upakowania
> w obudowie, oba zasilacze są modularne. Czytałem parę recenzji, ale trudno
> wyczuć,
> który jest lepszy bo nie znalazłem testu gdzie występowały by oba.
> [...]

Taaaak IMHO przesadziłeś trochę z tą moca ale coż będzie zapas będzie ciszej
.. jesli ma to dla ciebie znaczenie ...
z drugiej strony pewnie nie ma mbo grafika cross fire do najcichszych z
pewnością nie należy !!!
chłodzenie budy tez z peweniością przewidziałeś (O ILE SIĘ JESZCZE ZMIEŚCI
;) !!!
więc sam się zamotałem ...

w cholerę bierz CORSAIRA - solidny - oprócz kabli - te juz takie osldne nie
są ...
aha co do gwarancji tylko przez 2 lata możesz zwrócić się do SPRZEDAWCY
pozostała gwarancja jest realizowana przez producenta !!!!!!!!!!!!!

--
Pozdrawiam ... Exploris.