Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: zielony bazyliszek <bazyliszekzielony_at_amorki.pl>
Data: Sat 27 Feb 2010 - 23:18:54 MET

Użytkownik Mariusz Kruk napisał:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"

> Ależ oczywiście. Po prostu w tym wątku parę osób, które mają
> doświadczenie z produkcyjnymi systemami, gdzie to naprawdę może mieć
> znaczenie, stara się z uporem godnym lepszej sprawy pokazać ci, że
> chcesz stracić pieniądze.
> Ale jak chcesz, to twoja osobista tragedia.

Zadna tragedia. Skoro juz dyskusja zmierza w celu kto wie lepiej co dla
mnie dobre, to jednak bede obstawal, ze dla mnie lepsze to co ja uznam
za dobre. Przyszedlem tu po rade jaki kontroler, a nie czy mam kupic czy
nie. Jesli do montazu HD ( i innych rozrywek) wydajac 500 wtopie a
wydajac 1000 bedzie dobrze dzialac, to wydam tysiac. Nie pracuje w Zabce
na kasie. Zadna tragedia. Od ust sobie nie odejme.