Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: zielony bazyliszek <bazyliszekzielony_at_amorki.pl>
Data: Sat 27 Feb 2010 - 23:16:25 MET

Użytkownik Mariusz Kruk napisał:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"
>
> Montaż HD, to jednak cokolwiek co innego niż wymieniałeś wcześniej,
> jeśli mnie starcza pamięć nie myli.

Domowe zastosowanie. Weszly TV HD, weszly handycamy HD, hobbysci chca
miec filmik z ferii zmontowany w 7 minutowy teledysk do pokazywania, a
nie w 3 godziny raw materialu :)

> Jeśli chodzi np. o kontrolery oparte o Sil31xx, to są to jak najbardziej
> pseudo-RAID-y.

Dobrze wiedziec. Czyli na jaki chip patrzec?

> Sorry, alboś troll, alboś dureń.

Znaczy jak ktos ma kase i woli ja wydac raz na kontroler niz przepalic
jako fajki to troll?

Nawet jak wydam 1000 na kontroler, z ktrprego bede zadowolony przez dwa
lata, to ile mnie to wyjdzie miesiecznie? Tyle co flaszka sredniodobrej
wodki raz na miesiac?