Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 27 Feb 2010 - 20:35:34 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"
>Ale pozwolisz mi marnowac moje pieniadze na co chce? :)
>
>Jedni wydaja kupe kasy na fajki, inni kupuja dwa dyski i kontroler...

Ależ oczywiście. Po prostu w tym wątku parę osób, które mają
doświadczenie z produkcyjnymi systemami, gdzie to naprawdę może mieć
znaczenie, stara się z uporem godnym lepszej sprawy pokazać ci, że
chcesz stracić pieniądze.
Ale jak chcesz, to twoja osobista tragedia.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.