Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 28 Feb 2010 - 16:28:57 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"
>Domowe zastosowanie. Weszly TV HD, weszly handycamy HD, hobbysci chca
>miec filmik z ferii zmontowany w 7 minutowy teledysk do pokazywania, a
>nie w 3 godziny raw materialu :)

Przy czym dodajmy, że spięcie dysków w RAID-0 może czas montażu skrócić
o kilkanaście, może małe kilkadziesiąt procent. A jest to czynność
wykonywana raz na rzadko.
Wybacz, ale moim zdaniem wywalanie na coś takiego kilkuset złotych to
durnota.
Co innego gdyby to była praca, albo przynajmniej "intensywne hobby".

>Znaczy jak ktos ma kase i woli ja wydac raz na kontroler niz przepalic
>jako fajki to troll?

Nie. Po prostu wydanie kilkuset złotych na kontroler, który prawie nic
nie daje to durnota.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |