Re: Laptop Toshiba i 2 systemy.

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Wed 24 Feb 2010 - 11:36:38 MET

W dniu 2010-02-24 11:29, Damiano pisze:
> Możesz przybyliżyć temat bo to zupełnie obce pojęcie dla mnie?
Np. VirtualBox. Uruchamiasz, instalujesz inny system na wirtualnej
maszynie, cieszysz się kilkoma systemami operacyjnymi działającymi
jednocześnie. Niestety wymaga to posiadania kolejnej licencji Windows (w
tym przypadku XP). Gdybyś kupił laptopa z Windows 7 Professional (lub
wyższą wersją) miałbyś prawo do downgradu i w ramach tej licencji
mógłbyś sobie zamiast 7 zainstalować XP.

PS: Oczywiście zamiast maszyny wirtualnej możesz sobie zainstalować obok
7, Windows XP i używać albo tego, albo tego.

--
Pozdrawiam
Maciek