Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 23 Feb 2010 - 10:44:47 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"
>Poeksperymentowac?

Poczytaj najpierw jak sprawdza się AID-0 w praktycznych zastosowaniach.

>Wole zapytac, niektore rzeczy tutaj grupowicze odradzaja, inne polecaja.
>Ja nie kieruje sie ceną jako priorytetem. JAk sie okaze, ze dowiem sie,
>iz kotroler za 200 pln to kupa wieksza od takiego za 500 to kupie taki
>za 500. A jak sie okaze, ze ten za 200 i taki za 500 to wlasciwie ten
>sam lowend, ale lepszy od rozwiazan on-board to kupie za 200. Itp.

Podstawowy problem, to to, że w ogóle AID-0 to kupa straszna poza
pewnymi specjalizowanymi klasami rozwiązań.

To raczej się nie sprawdzi.

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /