Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: BUNIEK <NO_mbuniek_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Feb 2010 - 14:13:03 MET

> poleccie jakis niedrogi kontroler raid 0 do peceta :)
> bede sobie skladal szybkiego kompa... :)

Jezeli plyta nie ma RAIDA to musisz kupic i tu ciezko mi doradzic, jak ma to
najpierw sprawdz na wbudowanym 2 dyski w R0, jak bedzie Ci malo dokupisz
dodatkowy ale proponowalbym minmum 4 kanaly abys mial mozliwosc stworzenia 2
x R0 lub 4 HDD w R0 lub 10 jak pokusisz sie o nadmiarowosc danych, sprzetowe
5 juz drogie sa.

Buniek