Re: sprzetowy kontroler raid

Autor: zielony bazyliszek <bazyliszekzielony_at_amorki.pl>
Data: Tue 23 Feb 2010 - 10:20:22 MET

Użytkownik Mariusz Kruk napisał:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "zielony bazyliszek"
>
> Ale po co?

Poeksperymentowac?

> To kup cokolwiek.

Wole zapytac, niektore rzeczy tutaj grupowicze odradzaja, inne polecaja.
Ja nie kieruje sie ceną jako priorytetem. JAk sie okaze, ze dowiem sie,
iz kotroler za 200 pln to kupa wieksza od takiego za 500 to kupie taki
za 500. A jak sie okaze, ze ten za 200 i taki za 500 to wlasciwie ten
sam lowend, ale lepszy od rozwiazan on-board to kupie za 200. Itp.

Do domu :)