laptop i monitor zewnętrzny

Autor: Adax <AdaxTnij_at_op.pl>
Data: Mon 22 Feb 2010 - 21:59:11 MET

Witam! Laptop panoramiczny 13" i praca stacjonarna z monitorem 19" standard.
Jak ustawić, żeby jednocześnie na laptopie (1280x800) i Monitorze
(1280x1024) był obraz na pełnym ekranie? Obecnie mam OK, ale tylko wtedy,
gdy pokrywa laptopa jest zamknięta. Gdy otworzę lapka to na ekranie laptopie
jest OK, ala na monitorze mam czarne pasy na górze i dole. Czasem muszę
otworzyć lapka, żeby gadać przez skype. Laptop HP eliteBook 2530p. Pozd!