Chłodzenie na E8400 - zamiast BOX

Autor: Maciek - Wally <kolul_at_o2.pl>
Data: Sun 21 Feb 2010 - 17:32:05 MET

Witam!

Poszukuję chłodzenia na Core 2 Duo E8400 które godnie zastąpiłoby
chłodzenie BOXowe. Generalnie nie jestem wymagający w tym względzie -
procesor pracuje niepodkręcony i standardowe chłodzenie daje radę ;)
Jedynym powodem wymiany jest fakt, iż standardowe chłodzenie jest
najgłośniejszym elementem komputera.

Interesują mnie następujące cechy nowego zestawu chłodzącego:

1) chłodzenie ma być wydajniejsze od BOXowego. Nie musi to być duża
różnica - jak powiedziałem, standardowy zestaw w zupełności wystarcza,
ale jak już mam wykładać kasę to niech już chociaż dla zasady będzie lepiej

2) ma być CISZEJ niż w przypadku BOXa. I jest to najważniejsza cecha.

3) nie chcę wysokich i ciężkich potworów w stylu Scythe Mugen 2 od
których wykrzywić się potrafi płyta główna. Wolałbym coś raczej w miarę
niskiego i lekkiego (jak się zmieści pod standardowym tunelem
powietrznym w bocznej ściance obudowy Midi Tower - będzie super)

4) cena do 150zł

Zdaję sobie sprawę że wymagania 1 i 2 wykluczają się z 3, ale jak już
wspomniałem - nie szukam ekstremalnego rozwiązania w stylu "naj, naj,
naj" a jedynie najlepszego kompromisu tych cech który będzie lepsze od
chłodzenia BOXowego.

Z góry dziękuję za odpowiedź :)

--
Maciek