Re: Chłodzenie na E8400 - zamiast BOX

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Mon 22 Feb 2010 - 11:40:38 MET

On 2010-02-21 17:32:05 +0100, Maciek - Wally <kolul@o2.pl> said:

> Poszukujê ch³odzenia na Core 2 Duo E8400 które godnie zast±pi³oby
> ch³odzenie BOXowe. Generalnie nie jestem wymagaj±cy w tym wzglêdzie -
> procesor pracuje niepodkrêcony i standardowe ch³odzenie daje radê ;)
> Jedynym powodem wymiany jest fakt, i¿ standardowe ch³odzenie jest
> najg³o¶niejszym elementem komputera.

Trochê dro¿ej, ale jestem bardzo zadowolony (ten sam procek, równie¿ na
razie nie krêcony):

http://pclab.pl/art38203-34.html

Przy obci±¿eniu trzeba trzymaæ g³owê jakie¶ 15 cm od obudowy, ¿eby
us³yszeæ wiatrak, temp. w porównaniu z boxem spad³y o ponad 20°, fajnie
¿e ma standardow± 120 - w razie czego nie ma problemu ¿eby wymieniæ na
inn±, np. jeszcze cichsz± (choæ mo¿e byæ ciê¿ko znale¼æ, bo tu Scythe
wsadzi³o naprawdê niez³y wiatraczek). Wiatrak chodzi na ~300 rpm w idlu
i ~500 rpm przy obci±¿eniu.

> Wola³bym co¶ raczej w miarê niskiego i lekkiego (jak siê zmie¶ci pod
> standardowym tunelem powietrznym w bocznej ¶ciance obudowy Midi Tower -
> bêdzie super)

Niestety, u siebie musia³em wykrêciæ tunel, bo brak³o z 2 cm. Niby
mo¿naby doci±æ, ale po co.

--
Pozdrawiam
de Fresz