Re: Jakie szybkie 500GB do RAID`a 4 szt.

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 00:58:24 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:35k357-blq.ln1@kosmosik.net...

> Bo? Co tzn. "do domu"?

Tzn. do amatorskiego użytku. Lepisz czy dalej nie bardzo? :) Mówił Ci już
ktoś że forma "Bo?" troche chamska jest?

> Backup to zupełnie niezwiązana z RAID sprawa, więc nie wiem o czym Ty
> piszesz?

Mirroring jest formą backup'u czyli kopii zapasowej. Stwierdziłe że kopia
zapasowa na dysku zewnętrznym jest po prostu lepsza i bezpievczniejsza.
Poniał?

> No i właśnie o te sekundy (np. 10 sekund co chwila) chodzi.

Życze cierpliwości bo odwalisz na zawał przed czterdziestką :)

Narazie pozdrawiam :)