Re: Jakie szybkie 500GB do RAID`a 4 szt.

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 00:05:49 MET

Użytkownik "BUNIEK" <NO_mbuniek_SPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hln3oi$3n5$1@news.onet.pl...

> Akurat mam doswiadczenie z RAID`ami wszelakimi i powiem ze jest szybciej
> czesto nie transfery sa problemami ale czas dostepu lub
> IOPS`ow jest za malo ale jak mowie to do domu ma byc wiec i tak mercedes,
> ale jakby go do serwerowni wsadzic to juz tylko polonez :) Bo tam trzeba
> macierzy FC jak juz bezkompromisowej wydajnosci potrzeba.

Tak się składa że też mam doświadczenie :) Jedyny sensowy RAID do domu to
mirroring, choć i tak IMHO lepiej jeden dysk wsadzić do kompa a na drugim,
zewnętrzym, robić regularne backup'y. Bawić się oczywiście można ale
argument o szybszym wczytywaniu poziomów gier to raczej forma bicia rekordów
o sekundy :)
Pozdrawiam
Jacek
P.S. Skoro lubisz prędkość to zmierz sobie zapis dużej ilości małych plików
na RAID 0 :) Możesz się mocno zdziwić :)