Re: Jakie szybkie 500GB do RAID`a 4 szt.

Autor: BUNIEK <NO_mbuniek_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 23:36:15 MET

> Zwłaszcza na papierze :)

Akurat mam doswiadczenie z RAID`ami wszelakimi i powiem ze jest szybciej
czesto nie transfery sa problemami ale czas dostepu lub
IOPS`ow jest za malo ale jak mowie to do domu ma byc wiec i tak mercedes,
ale jakby go do serwerowni wsadzic to juz tylko polonez :) Bo tam trzeba
macierzy FC jak juz bezkompromisowej wydajnosci potrzeba.

Buniek