Re: Jakie szybkie 500GB do RAID`a 4 szt.

Autor: BUNIEK <NO_mbuniek_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 23:29:12 MET

> Ale to maj± byæ szybkie dyski dedykowane do bycia szybkimi (np.
> VelociRaptor)
> czy pytasz o zwyk³e dyski, które przy okazji maj± OK wydajno¶æ?
>
> Generalnie WD EARS jest ca³kiem udany.
>
> BTW czemu akurat 500GB skoro do 1TB to jest niewielka ró¿nica w cenie?

Ja wiem czy taka nie duza jak, bedzie 80 pln/dysk to mamy 320 pln na 4 szt.

Raptor OK ale nie przy tej cenie, powiedzmy ze chodzi mi o dyski standardowe
ale najszybsze modele producent mi obojetny tak naprawde jak ma pasc to
padnie wszystko :).

Co do pojemosci nie wiem czy CHIPSETOWY kontroler poradzi sobie z macierza
powyzej 2 TB, nie daja temu rady nawet ADAPTEKI SCSI320 jak i HP P400 jak
nie ma jednego z ostatnich Firmwar`ow. Oraz Macierz FC HP EVA 4000 wiec moge
sie spowdziewac po chipsecie w plycie za 450 pln podobncyh problemow

Buniek