Re: Jakie szybkie 500GB do RAID`a 4 szt.

Autor: BUNIEK <NO_mbuniek_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 23:23:03 MET

> Bez przesady. Jak masz dużo RAMu, to dyski pracują tylko
> okazjonalnie -- chyba, że używasz jakichś badziewnych apli-
> kacji zajmujących setki megabajtów pamięci.

Zgadzam sie w typowych zastosowaniach tak i wzasadzie do takich uzywam
komputera :) jedynymi aplikacjami ktore miela dyskami i widac roznice w
szybkosci RAID i bez Raid sa dzisiejsze GRY w ktore zadaza mi sie pograc :)
i wczystywanie leveli etc.

> Większą różnicę poczujesz inwestując w jeden dysk SSD dobrej
> klasy. Ewentualnie do tego jeden dysk magnetyczny jako po-
> jemny magazyn danych.

Mam w pracy dysk SSD w desktopie od jakiekos czasu i jest fajnie to fakt ale
na kolana nie rzuca przy czym to i takie SSD jest Patriot WARP 128GB wiec
dosc wiekowy jak na SSD. Dodatkowo128 GB to dla mnie stanowczo za malo a
powyzej tej pojemnosci ceny zaczynaja znacznie przeganiac moje mozliwosci.

Buniek