Re: Drukarka atramentowa

Autor: Nowy111 <nowymail111_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 23:07:41 MET

> Po pierwsze - co bêdziesz drukowaæ?
>
> Tylko tekst cz-b? Teksty cz-b + kolorowe wstawki? Ca³e strony w kolorze
> (wykresy itp)?
W przewadze tekst cz-d ale oczywi¶cie równie¿ jakie¶ kolorowe wstawki jak i ca³e
strony ale stosunkowo rzadziej.

> Zakup drukarki zacznij od analizy kosztów mat. eksploatacyjnych,
> szczególnie uwzglêdniaj±c ceny tuszy kolorowych i czarnych, z rozbiciem
> na oryginalne i zamienniki.
Przyznaje tonery do HP swoje kosztuj±, ale czy np te tanie do Brothera s± równie
wydajne?

> Po drugie - jak du¿o bêdziesz drukowa³?
> Po trzecie - jak czêsto bêdziesz drukowa³?

Drukarka ma byæ do zastosowañ domowych wiêc dzie¿ko odpowiedzieæ jednoznacznie
na te pytania.

> Brothery, jak d³ugo pod³±czone do pr±du, samoczynnie czyszcz± dysze
> drukuj±ce, nie zu¿ywaj±c przy tym zbyt wiele tuszu (jak np. Epson).
Epsony odpadaj± ze wzglêdu na ilo¶æ zas³yszanych opinii na ich temat(tzw.
stereotypy)

> Po czwarte - jak bêdzie pod³±czona drukarka?
Wymieniony wy¿ej model HP posiada mo¿liwo¶æ po³±czenia LAN (Ethernet) co jest
znaczn± zalet±. Wi-Fi nie jest mi potrzebne i raczej w najbli¿szej przysz³o¶ci
nie bêdzie.

pozdrawiam

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl