Re: Drukarka atramentowa

Autor: Kuba <qbutek_at_onet.pl>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 16:39:44 MET

Nowy111 pisze:

> W przewadze tekst cz-d ale oczywiście również jakieś kolorowe wstawki jak i całe
> strony ale stosunkowo rzadziej.

Jak długo nie drukujesz fotografii zamienniki będą idealne do w.w.
zastosowań.

> Przyznaje tonery do HP swoje kosztują, ale czy np te tanie do Brothera są równie
> wydajne?

Myślę że w typowych zastosowaniach "ogólnodrukujących" wydajność będzie
mniej więcej na tym samym poziomie (w przeliczeniu na ml tuszu), a
komplet zamienników do Brothera kupisz za 1/4 ceny oryginałów do HP.
Na Allegro za 25-30 PLN kupujesz komplet CMYK, np.
http://www.allegro.pl/item914651719_4_szt_tusze_brother_lc1100_lc980_dcp_145c_gw24.html
i wcale nie są to najtańsze zamienniki (te są na poziomie 3-4 PLN/szt.)

Jeszcze taniej będzie ze stałym zasilaniem, gdy wyczerpię aktualne
zamienniki zamierzam sobie kupić.
:)
Pół litra tuszu za około 40 PLN można kupić, gdzie normalnie np. czarny
kardridż ma 30ml, a kolorowy 20ml.

> Drukarka ma być do zastosowań domowych więc dzieżko odpowiedzieć jednoznacznie
> na te pytania.

Może tak zapytam - dzieci są?
Jeśli tak to szacunki przemnóż przez 2 albo 3. Przynajmniej...
;)

> Wymieniony wyżej model HP posiada możliwość połączenia LAN (Ethernet) co jest
> znaczną zaletą. Wi-Fi nie jest mi potrzebne i raczej w najbliższej przyszłości
> nie będzie.

Ile masz komputerów w sieci? Jeśli tylko jeden, w dodatku stacjonarny to
podłączenie do LANa jest troszkę przerostem formy nad treścią.
Co innego jak masz w domu ze 2-3 stacjonarne plus laptopa albo dwa.

Wi-Fi jest nie tyle "potrzebne" co bardzo, ale to bardzo wygodne -
stawiasz drukarkę gdzie chcesz, byle do routera była podpięta, i nie
zawracasz sobie głowy podłączaniem laptopa do niej.
(Ja tak właśnie u siebie zrobiłem.)

Pzdr,
Kuba